0%
Upozornění: Ve svém prohlížeči máte zakázané spouštění JavaScriptu. Může se tedy stát, že nebudete moci odpovědět na všechny otázky. Prosím zkontrolujte a případně změňte nastavení svého prohlížeče.

Teritoriální marketing v České republice

Dobrý den, 

Jmenuji se Lucie Herbočková a jsem studentkou doktorského studia Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Ráda bych Vás požádala o pomoc při výzkumu mé disertační práce. V rámci tohoto výzkumu se zajímám o názory a postoje cílových skupin týkajících se rozvoje města, ve kterém se pohybujete. Ve zkratce se teritoriální marketing zabývá propagací měst a reflexí svých cílových skupin na jeho fungování. V České republice je tento koncept využíván většinou pouze v cestovním ruchu, což je nedostatečné. Já se ve své práci chci spíše zabývat dlouhodobým rozvojem města a zjistit tak, zdali Vaše město využívá plně potenciál tohoto konceptu či nikoli. 

Sesbírané údaje jsou zcela anonymní (není a ani nebude zjišťováno Vaše jméno, přesná adresa apod.) a budou použity pouze akademické účely. U většiny otázek v dotazníku bude odpověď spočívat v jednoduchém výběru, a označení Vaší volby.

Vyplnění dotazníku Vám zabere přibližně 8 minut.

Velmi si vážím Vašeho času a pomoci při uskutečnění mého výzkumu. Pokud budete mít k šetření nějaké dotazy, prosím neváhejte mě kontaktovat.

Ing. Lucie Herbočková

herbockova@gmail.com